News:

The monkeys are up to something...

Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Jiminy Cricket

#1
An alturnate version of the game I made, in English.

TWG LVI: We are all Xehanort on Xehanort Island

Bad Xehanorts:
1.   Master Xehanort: Can force the Darkness upon other players. If not cured by the Darkness within 2 phases, they will "give into the Darkness," and die.
2.   Zebra Xemnas: Knows which of the roles are nobodies.
3.   World of Chaos: Knows which roles are Heartless.

Special Xehanorts:
4.   Ansem-Riku: Can heal the Darkness from someone every night phase.
5.   Armoured Controller: Guardian, Cannot guard himself
6.   Young Xehanort: Can choose to rewind time for two phases, all powers, Deaths and Ability charges are reset to that phase

Boring Xehanorts:
7.   Xehanort's Dragon

8.   Xigbar

9.   Terranort

10.   DDD Ansem

11.   DDD Xemnas

12.   Saix (Brutal Human, whoever kills him dies also. If lynched, the last person to vote for him dies.).

Wolves know each other.


Also, I'm the alt of an active member here, so yes, I can host.



I'm also making an alturnate version of the game for 16 players. Just in case.


#2
TWG LVI: Todos somos Xehanort en la isla de Xehanort

Wolves:
1. Maestro Xehanort : Se puede forzar la oscuridad sobre otros jugadores. Si no se cura por la oscuridad dentro de 2 fases, van a "dar a las tinieblas", y morir.
2. Zebra Xemnas : Sabe cuáles de las funciones son nadie. También se puede anular un poder.
3. Mundo del Caos : Sabe qué roles son Heartless.

los seres humanos:
4. Ansem, Riku : Se puede curar la oscuridad de alguien cada fase de la noche.
5. blindada Controller : Guardian, no se puede proteger a sí mismo
6. joven Xehanort : Se puede optar por retroceder el tiempo por dos fases, todos los poderes, Muertes y tasas Ability se restablecen a esa fase

7. Dragón de Xehanort

8. Xigbar

9. Terranort

10. DDD Ansem

11. DDD Xemnas

12. Saix (Brutal humano, cualquiera que mate a él muere también).

Mecánica del juego:
Clases de grupo
Debido a que hay tantos Xehanorts, cada jugador pertenece a un grupo específico, estos grupos se conocen entre sí, y se identifican por su color.
Roles grises no son nadie. Red son Xehanorts, y púrpura no tienen corazón.

Los lobos se conocen entre sí.



Lo hice por lo que acaba de morir si se le da en la oscuridad, también hice aclaraciones sobre qué grupo era que el color.





Además, yo soy el alt de otra cuenta aquí, pájaro puede dar fe de ello.